Rose

Sunday, 23 February 2014

Makan-makan..

Hai semua.. Sihat ke? Ai tak sihat lagi.. Suara masih rock.. Tido malam plak bersandar xleh baring macam biasa. Asyik batuk sampe semput.. Bila batuk bangun minum air asam.. Motifff??? 

Ahad plan nak wat makan2 kat tmpat keja... Yelah, makanan dekat kantin mahal sangat wehhh.. Ngalahkan airport.. Mentang2 lokasi sebelah airport.. Sesuka hati je letak rege.. Selalu bawak Rm5.00 tok sarapan cukup sekarang tak lagi ye.. Harap maap... Mahal nak mammppp....Belum lagi ngan pencuci mulut bagai.

So pakat2 dengan kawan2 nak bawak lauk. Nasi kita masak je kat sini. Beras sape beli?... Dah tentula ai jugak kena beli you... Takpe2 sepakat membawa berkat... Masing2 menunjukkan kebolehan memasak... Macam2 menu ada... Lebih dari kantin lagi hidangan dia.. Jom kita tengok apa menu makan-makan kami... Semuanya berpunca dari kantin yang superppppp mahallll....






Macam-macam ada... Jemput-jemput!!!

No comments:

Post a Comment