Rose

Wednesday, 26 February 2014

Kejohanan Boling Tenpin

Apa tengok-tengok.... Hahaha....

Korang mesti pelikkan kenapa aku tetiba letak gambar mamat ni kan... Muahahahaha... 
Aku nak g Langkawi petang ni... Bercoti ke?... Tok ehhhh... Aku ke Langkawi sebab tengok budak aku lawan boling.
Budak2 ni layak wakil daerah ke peringkat negeri.. Salah seorangnya pulak anak buah aku.. Haruslah aku turun bagi semangat kat dia... Semalam pun aku hantar dia kat PPD. Dari PPD diaorang bergerak ke Kuala Perlis... 

Petang ni aku pergi dengan 2 orang kawan. K.za and Animatomato... Player boling yang lain pun ada ikut gak.. Diaorang dok umah student aku a.k.a pengurus pasukan si Ammar..
Dahla... Nak balik kemas beg ni... Apa pun tak packing lagi...
Jom....

No comments:

Post a Comment