Rose

Saturday, 26 January 2013

Happy Birthday Mejan

25hb lepas besday Mejan si Debab. Awal lagi dah datang then ayah dia gtau. Memang tak ingat langsung. Dah mai tu, maknanya maksu la yang kena belikan hadiah n kek. Lepas siap masak untuk makan tengahari, mandi n sembahyang terus bawa dia ke destinasi hadiah... Dah nama pun cikgu tempat yang dituju haruslah stationery.

Stationery kegemaran tentulah More & Save kat depan Menara Zakat. Kalu dah masuk memang bleh lupa pintu kua. Si besday girl plak apa lagi, macam orang hilang ingatan. Semua rak dia pergi, semua benda dia nak amik. Tambah plak i tiup wisel sambil cakap, ada nak apa adik pilih ja. Apa lagi mencanak la dia. Huhu...

Barang yang dia pilih semuanya mickey mouse. Adoiiiiii...... Kopakla jugak duit den. Lepas beli hadiah, dia siap cakap kek n kfc lum bli lagi. Pastu p plak bli kek n kfc. Bukan main suka lagi dapat hadiah.

Sapa paling gemuk... Hahahaha.....

Malu nak tiup la plak

Maknya yang excited.... Tiup... Fuhhh fuhhh fuhhhh

Dah pakat tolong baru padammmmm