Rose

Thursday, 6 June 2013

Puasa Sunat...

Entri ni sepatutnya dah lama keluar. Tapi biasala jenis suka peram.. Dah agak nak masam or expired baru nak publishkan.. Akak biasala dik non oiii.. Sibuk tak henget donia.....

Awal Rejab K.Shimah ajak puasa sunat. Kena plak hari keje tapi oklah. Kurang2 ada gak susut badan. Dapat gak selesaikan 7 hari.. Seronok kalu berpuasa rame2... Walaupun masa nak berbuka lain2 dapur tapi masa kat sekolah tu godaan nak ke kantin kurang. Geng taiko puasa... Hahahaha... Perasan...

Ada satu hari tu puasa, berbuka kat luar. Teringin nak makan nasi arab. So, dengan Miss Doyah kita orang terjah Old Castle kat tepi Istana Anak Bukit... 

Hah, kedabakkan... Macam pinggan tamnbah. Chicken Chop tu Doyah punya..

Ratu Colgate... 
Restoran ni dah macam kurang pelanggan.. Tak tahulah kenapa... Pekerja lagi ramai dari pelanggan kot... Dulu ramai yang hamat, sekarang dah makin kurang... Nasi arab dia blehla.. Tapi sedap lagi kat 
Arabian Mendy kat Sungai Petani. Memang superbbb.... Betul tak Atie?

Ok, papai.. Adios... Saja rest jap... Nak masuk markah dalam saps tak blehla plak.. Adoyaiiii!!

2 comments:

  1. kenapa orang tak ramai restoren tuh?????...meh aku jawab.....hahahha....tempat ja gempak....makanan hampeh..... la ni aku terjah nasi mendy dkt tanah merah pulak....sedap weiiii....

    ReplyDelete
  2. Betul tu.... Makanan dia kurang menyengat... Yang dekat Tanah Merah tu cawangan yang SP tu la...

    ReplyDelete